Oftest stillede spørgsmål om Boligfy

    Generelt om selvbetjeningen

  • Hvad kan jeg bruge selvbetjeningen til?
  • Hvorfor hedder selvbetjeningen "Boligfy"?

    Adgang og login til selvbetjeningen

  • Hvem har adgang til selvbetjeningen?
  • Hvorfor er det kun den juridiske lejer, der har adgang?
  • Hvordan logger jeg ind?
  • Jeg oplever problemer med at logge ind med MitID?
  • Skal jeg logge ind med MitID hver gang?
  • Hvor længe går der fra mit cpr-nummer er registreret, indtil jeg kan logge ind?
  • Hvad hvis jeg er fritaget fra MitID?
  • Kan jeg få selvbetjeningen som app?
  • Skal jeg bruge selvbetjeningen?

    Brug af selvbetjeningen

  • Hvordan opretter jeg en henvendelse til ejendomskontoret?
  • Hvordan ser jeg min husleje og forbrug?
  • Hvilke dokumenter kan jeg finde i selvbetjeningen?
  • Hvor finder jeg mine personlige dokumenter som fx lejekontrakt, huslejeopkrævninger m.m.?
  • Hvor finder jeg dokumenter om min afdeling, fx husorden, vedligeholdelsesreglement og råderetskatalog?
Boligfy hus.PNG
Login

Log på Boligfy

Boligfy er din digitale indgang til BO-VEST. Med Boligfy får du adgang til en masse informationer om din bolig og dit boligområde - og du kan sende henvendelser til os, præcis når det passer dig. Log ind på Boligfy og udforsk dine mange muligheder. Du logger ind med dit MitID.

Log på Boligfy