Undersøgelsen skal give bestyrelser og ledelse et praj om, hvor der skal sættes ind, hvis vi skal forbedre BO-VESTs service og kvaliteten af beboernes boliger og boligområder. Sidst vi gennemførte undersøgelsen var i 2016.

Ambitiøse servicemål

Ved tilfredshedsundersøgelsen i 2016 var 75 pct. af beboerne tilfredse med servicen fra administrationen og 83 pct. tilfredse med servicen fra ejendomskontoret. I forbindelse med BO-VESTs nye strategi fra august 2019 er det ambitionen, at 83 pct. af beboerne skal give udtryk for, at BO-VEST leverer god service i 2022. Den kommende undersøgelse vil dermed vise, hvor godt vi er på vej mod det mål.

 

Det tager kun 10 minutter

Når MEGAFON ringer, vil det ske fra telefonnummeret 77 41 41 03. Det tager ca. 10 minutter at svare på spørgsmålene. Det er både anonymt og frivilligt at deltage. Der vil blive trukket lod blandt deltagerne om 10 gavekort på 1000 kr. til Gavekort.dk.

I december vil beboerdemokraterne modtage et elektronisk spørgeskema om deres opfattelse af service og kvalitet i BO-VEST.

 

Har du spørgsmål til undersøgelsen, så kontakt Sidsel Bennetsen på ssb@bo-vest.dk.

Separator icon