På bo-vest.dk ligger der nu online-formularer til beboere eller opnoterede, der ønsker at klage.
Alle former for klager
Beboerne kan klage over lige det, de vil, og klagen ender enten i postkassen klage@bo-vest.dk eller i postkassen forbrugsregnskaber. Boliggruppen og administrationschef, Martin Olsen, overvåger og videresender fra postkassen til de relevante sagsbehandlere eller jurister. Nolge klager skal til lynhurtig sagsbehandling af boliggruppens egne medarbejdere, og nogle klager skal til juristerne, der behandler enten forbrugsklager eller mere komplekse beboerklager.
Formularen til beboerklager ligger flere steder - og Boliggruppens medarbejdere kan guide beboerne til at udfylde online formularen, så vi får flere og flere klager ind digitalt. Vi foretrækker at få klagerne ad denne vej.
Det skal være let at klage
Formularerne ligger flere steder på bo-vest.dk - det skal være let at finde og let at udfylde.
Find formularerne på
Blanketter & regler - klagemuligheder
Samt formularen til at klage over til forbrugsregnskaber.