BO-VESTs direktør Ulrik Brock Hoffmeyer rundede et skarpt hjørne, da han fyldte 50 år i juli. De sidste otte af de år, har han været direktør i BO-VEST.
BO-VESTs direktør fylder 50 år
BO-VESTs administrerende direktør Ulrik Brock Hoffmeyer er netop fyldt 50 år. Dagen blev markeret af medarbejderne i Pakhuset med kage og fødselsdagssang.
Udvikling af boligområder og af BO-VEST
Byudvikling og de almene boliger står Ulriks hjerte nær. Han er uddannet jurist. Inden han kom til BO-VEST arbejdede han med bl.a. almene boliger fra den kommunale side af bordet i Hillerød, København og senest Frederiksberg kommune.
For Ulrik er det vigtigt, at de almene boligorganisationer bidrager til det omgivende samfund. Både i det helt store perspektiv, der handler om klimavenlighed og grønne tiltag, og i det mere lokale perspektiv, der handler om at sikre, at BO-VEST bidrager til at udvikle og skabe gode byer og boliger.
Og det, må man sige, er lykkedes. Lige nu er BO-VEST ved at renovere, eller i gang med at forberede renoveringen af, næsten 40 boligområder både på Vestegnen og i København.
Også administrationens medarbejdere har fået nyt hjem under Ulriks ledelse. Sidste år flyttede administrationen til nye og bedre lokaler i Hartmanns Pakhus i Glostrup.
En nærværende direktør
Som direktør går Ulrik op i at kende til sine medarbejder og ikke mindst tilstræber han at være en direktør, som medarbejderne kender og føler, de kan komme til.
Den opgave blev ikke mindre sidste sommer, da BO-VEST bød Bo-Vita velkommen i fællesskabet og med et slag gik fra at administrere 10.000 boliger til at administrere næsten 16.000 boliger.
”Det er vigtigt for mig, at medarbejderne ved, de altid kan komme til mig. Derfor holder jeg også fast i, at jeg vil møde alle nye medarbejdere i administrationen og alle nye ejendomsledere, der bliver ansat i boligområderne,” fortæller Ulrik.
Fremtiden byder på endnu bedre service
Ulriks ambitioner om nærvær stopper ikke ved medarbejderne i BO-VEST. I fremtiden er målet, at BO-VEST skal give en endnu bedre og mere nærværende service til beboere - både eksisterende og kommende.
Med den massive vækst, BO-VEST har oplevet, er der behov for til stadighed bevidst at arbejde med service, hvis beboerne stadig skal opleve BO-VEST som nærværende.
I de kommende år skal der derfor fokus på, hvordan BO-VEST i fremtiden kan levere en endnu bedre service. Både i den personlige kontakt, men i høj grad også digitalt. Ulrik ser frem til at tage hul på opgaven. "Det er vigtigt, at vi bliver ved med at udvikle vores service," siger han.
Det er vigtigt, at vi bliver ved med at udvikle vores service"udtaler Ulrik.
Den ambitiøse direktør fortsætter: "Især nu, vi er blevet så mange flere beboere, er det vigtigt, vi fokuserer på, at BO-VEST også i fremtiden skal leve op til det serviceniveau, man i dag oplever, når man skal f.eks. skal i banken eller låne bøger på biblioteket."