Der er kommet nye funktionerne på telefonerne i boliggruppen i BO-VEST. Fra starten af maj har det været muligt at blive ringet op af første ledige medarbejder, når man ellers er i venteposition på telefonerne til boliggruppen.
”Funktionen er ganske enkel og virker fint. De, der ringer ind, kan vælge at blive ringet op af os, så snart vi får mulighed for det. På den vis slipper man for at vente i telefonen”, siger Kikki Nielsen, chef for intern service, der administrerer funktionen med at ringe tilbage.
Tast selv-menu
Der er også oprettet en tast selv-menu, når man ringer til BO-VEST. Her bliver man spurgt til, hvad man ringer om.
”Der er to formål med tast selv-menuen. Den ene er at få noget statistik på, hvad beboerne henvender sig om. Det kan eksempelvis bruges til mere og bedre information på hjemmesiden. Den anden er, at de ansatte i boliggruppen kan se, hvad der tastes i menuen og kan derfor lige nå at forberede sig, inden opkaldet går igennem”, siger Kikki Nielsen.
Tast selv-menuen er også taget i anvendelse i Antenneforeningen af 1986. Her kan man automatisk blive stillet om til Dansk Kabel TV, hvis henvendelsen drejer sig om fejlmelding af tv eller internet.