I den kommende tid lancerer BO-VEST den nye selvbetjeningsløsning Boligfy til alle beboere i de fire boligselskaber Albertslund Boligselskab, Vridsløselille Andelsboligforening, Tranemosegård og Bo-Vita. Beboerne i de knap 100 boligafdelinger kan nu se frem til digital service 24 timer i døgnet alle ugens dage.
BO-VEST lancerer ny selvbetjening til alle beboere
Den nye selvbetjeningsløsning Boligfy bliver den næste tid rullet ud til alle boligafdelinger. Boligfy bliver beboernes digitale indgang til BO-VEST med mulighed for hurtig og nem selvbetjening døgnet rundt.
De mange nye muligheder
I Boligfy kan beboerne betjene sig selv og sende henvendelser til ejendomskontoret og administration, når det passer dem.
Blandt andet kan beboerne:
- holde styr på husleje og forbrug
- finde dokumenter om deres bolig og boligområde (fx lejekontrakt, huslejeopkrævninger, husorden, vedligeholdelsesreglement, råderetskatalog)
- oprette henvendelser til ejendomskontoret
- søge om fremleje, boligbytte eller opsige deres bolig.
Selvbetjeningsløsningen vil løbende blive videreudviklet med nyt indhold og nye funktioner ud fra beboernes ønsker og behov.
Boligfy udrulles gradvist
Selvbetjeningen skal i den kommende tid rulles ud til næsten 100 boligafdelinger. For at give alle beboere den bedst mulige oplevelse med at tage det nye system i brug, vil udrulningen ske gradvist. På den måde kan vores udlejning nå at håndtere de ekstra henvendelser, som det nye system naturligt vil afstedkomme lige til at starte med. Det giver mulighed for at hjælpe de beboere, der har brug for det, godt i gang.
De første fire boligafdelinger – én fra hvert boligselskab – er allerede kommet på den nye selvbetjening. Beboerne i alle afdelinger forventes at have adgang til Boligfy inden sommerferien.
Som beboer får du direkte besked, så snart du kan logge ind på Boligfy og udforske de mange nye muligheder.
Et supplement til den personlige service
Selvbetjeningen kommer ikke til at afløse den nærværende, personlige betjening, der sker via telefon eller ved personligt fremmøde. Tværtimod er det forventningen, at Boligfy vil kunne frigøre ressourcer til kortere ventetid til de beboere, der ønsker personlig betjening.
En del af BO-VESTs strategi
Udviklingen af en selvbetjening er en del af BO-VESTs strategi ’Boligområder i balance’. Der er generelt en stigende efterspørgsel på at kunne betjene sig selv, når det passer og på alle tider af døgnet.
Den efterspørgsel vil vi naturligvis gerne imødekomme i BO-VEST.